Monday, August 23, 2010

Minik Dualar Konseri

Minik Dualar Grubu İzmit Konseri
Dün öğlen fuara gezmeye gittik. Fuara bazen babamla ikimiz gideriz. Küçük kardeşim azıcık yaramaz da... Çoğu yer kapalıydı, akşam 18.00 den sonra açılıyormuş. Midilliye bile binemedik. Açık olan kitapçıda çok güzel hediyelik tablolar vardı, kitaplar. Daha neler, neler... Çok istediğim oyuncak fotoğraf makinesinden de vardı. Düğmesine basınca hac resimleri gösterenden, aldık tabi.
Oradaki abladan akşam MİNİK DUALAR GRUBU'nun geleceğini öğrendim. Hopladım, zıpladım ama nafile, babam arkadaşlarına akşam balığa gitme sözü vermiş. Oraya gitti.Evimiz 9. kat olduğu için fuarı görebiliyoruz, konserlerin sesini de duyuyoruz ama ben yakından duymak istiyordum. Ben hep onlar buraya gelsinler istemiştim. Seslerini duyup gidememek çok kötü bir şey. Ben de ağladım, hem de çok ağladım.
Sonra çok güzel bir şey oldu. Balık yokmuş ve babam eve gelmiş. "Haydi hazırlanın, gidelim dedi" Minik Dualar'ın konserine yetiştik. Son iki parçasını dinleyebildik ama hayalim gerçek oldu. Konserden sonra lunaparka da gittik, çok eğlenceliydi.

TEŞEKKÜR EDERİM BABACIĞIM...

No comments:

Post a Comment